


Formájával a Zafira nem okoz frenetikus döbbenetet. Sarkos lámpáival, magas alkatával erősen emlékeztet elődjére az új egyterű. Variálhatóságban azonban az új Zafira túlnő elődjén. A jövőben sem lehet kiszerelni az üléseket, de használaton kívül a szükségtelen székek szinte nyom nélkül eltűntethetők.
Sokat javítottak a Zafira minőségén. Az új Astrából érkezik a középkonzol, és a modern műszerfal. Nagy újdonság az előző Zafirához képest, hogy a váltókart közelebb ültették a kormányhoz. A legtöbb kompakt egyterűhöz hasonlóan közvetlenül a középkonzolról váltogathatunk.
Motorkínálatát tekintve az új Zafira az Astrát koppintja. 90 lóerőtől egészen 200-ig terjed a kínálat. Az Astra 80 lóerős alap dízelmotorja kimarad a palettáról, de a 200 lóerős 2,0 literes benzines turbómotor ehhez az autóhoz is választható lesz.
