A Genfi Autószalonon állítja ki először a Citroën a GT változatot, amiből mindössze 2250 darab kerül majd utcára, és mindegyik Angliában. A GT változat olcsóbb lesz a jelenlegi csúcsmodellnél, a VTR-nél.

Az élvezetesebb vezethetőség kedvéért minden lehetséges módon megpróbáltak súlyt csökkenteni a C2-esen. Ezen okból a pótkereket defektjavító váltja fel, hiányoznak a ködlámpák, az elektromos tükrök és ablakok, az oldalsó küszöbök, valamint kimarad a tempomat és még az ablakmosó tartály méretét is lecsökkentették.

Így 1027 kilogrammra csökkent az autó súlya, amivel az ötsebességes kézi váltóval 9,5 másodperc szükséges a 100 km/órás sebesség eléréséhez. Ez 1,4 másodperccel alacsonyabb a VTR értékénél. A végsebesség 194 km/óra.

A biztonságot viszont nem nélkülözi a GT, mivel négy légzsákkal, blokkolásgátlóval, elektronikus fékerőelosztóval és vészfékasszisztenssel gurul ki a gyárból.

A fehér színű 16 colos könnyűfém felnik mindegyike mögött tárcsafékek gondoskodnak a megfelelő lassulásról. A felniken kívül a hátsó szárnyról, valamint a dögösebb, nagyobb légbeölőket kapott első lökhárítóról ismerhető fel a GT.

Belülről a 2 tónusú ülések, az eltérő színösszeállítás valamint a kisszériás autókban elmaradhatatlan középkonzolon található, gyártási számot ábrázoló fémlapocska különbözteti meg hagyományos társaitól.