A DTM (Deutsche Tourenwagen Masters – Német Túraautó Bajnokság) nagyon fontos az Audinak. A gyár a 2004-es sorozatban gyári autóval áll rajthoz, nem pedig magán csapatokat vagy importőrök csapatát támogatva.

Új lesz a versenyautó is, amely a TT helyett az A4-re épül. A DTM erejét mutatja, hogy a programjában egyetlen hátsókerék-hajtású autót sem kínáló Audi egy hátsókerekes TT-vel, most pedig A4-gyel vesz részt a bajnokságban.

460 lóerős lesz az autó, a motor V8-as. Az autót az Audi motorsport részlege fejleszti Ingolstadtban és Neckarsulmban. A váltással a Team Abt Sportsline gyári csapat rangjára emelkedik.

A gyári istállóban Christian Abt, Mattias Ekström, Tom Kristensen és Martin Tomczyk versenyez. Reinhold Joest csapata, amely 2000 és 2002 között zsinórban háromszor nyert Le Mans-ban, két A4-est vet be, többek között Frank Biela-val és Emanuele Pirro-val, akik mindketten háromszoros Le Mans győztesek.

Jövőre viszont a gyári Audi csapat távozik az Amerikai Le Mans sorozatból, ügyfélcsapatokat és importőri istállókat támogat csak. Az új Le Mans Endurance Series (LMES – Le Mans-i hosszú távú bajnokság) Audi R8 sportprotípusait sem gyári csapatok versenyeztetik 2004-ben.

Évtizedes múltja van az Audinak a DTM-ben. 1990-ben és a következő évben az Audi a V8 quattróval demonstrálta az összkerék-hajtás fölényét, és a versenyzésre elvileg alkalmatlan, luxusautóból épített nagyvassal legyőzte a sportlimuzinokból (190 2.5 Evolution és M3) épített autókkal induló Mercedest és BMW-t. Az Audi V8 erősebb volt konkurenseinél, de az összkerék-hajtás miatt a szabályok jóval magasabb minimális súlyt írtak elő a V8 quattro esetében.

1995 és 1999 között az A4 quattro nagyon sikeres túraautó volt, ezt a típust Andrej Studenic-cel a volán mögött mi is láthattuk a Hungaroringen, ahogy külső íven (!!) előzi a vetélytársakat. Az autónak olyan futóműve van, mintha az űrből érkezett volna. 2000 óta az új DTM-ben a Team Abt Sportsline képviselte az Audit, 2002-ben az élen végezve.