A Mitsubishi Pajero Evolution nevet viselő versenyautó legfontosabb változása, hogy azonos teljesítmény mellett az autó motorja 4 literesre növekedett a tavalyi 3,5 literes lökettérfogatról. A 270 lóerős motorhoz egy hatsebességes szekvenciális váltó csatlakozik.
Az iszonyatos melegben létfontosságú hűtőrendszer változtatásán mellett, többek között átalakult a felfüggesztés és belső ketrec kialakítása is. A FIA technikai szabályzatának köszönhetően a versenyautó minimális tömege 1750-ről 1825 kg-ra nőtt.
A Mitsubishi nehezebb versenyre számít a tavalyinál, ahol az első három helyet is megszerezték. Ezért idén sem bízza kezdőkre a kormánykereket – a kétszeres bajnok Masuoka mellett a motoron hatszoros győztes Stephane Peterhansel, és a kétszeres Rali győztes Miki Biasion tekeri majd az Evolution volánját. A tavalyi Pajeróval a német Andrea Mayer indul.
A 2004-es Dakar-rali az új év első napján startol Franciaországból.
Kommentek