2004 nyarán kerül piacra a Hyundai új szabadidőautója, a Tucson. Az új jövevényt a Santa Fe alá kívánja pozícionálni a gyár, mind méreteivel, mind árát illetően. Európával ellentétben a Hyundai terepjárói sikeres szereplői az amerikai újautó-piacnak, így a Tucson sikerét illetően is nagy a bizakodás.

A Tucson a divatos terepjárók táborát gyarapítja, kiviteltől függően elsőkerék- vagy összkerék-hajtással kombinálva. Az alapmodell motorja kétliteres, négyhengeres. A komolyabb változatba már V6-os motort ültetnek, 3,5 literes lökettérfogattal. Dízelmotor egyelőre nem szerepel a tervek között.

Idén 400 ezer autó eladását tűzte ki a Hyundai Amerikában, mely akár 500 ezerre is emelkedhet 2006 végére. A Hyundai amerikai sikerének egyik kulcsa, hogy 2005-ben indul meg a termelés a dél-koreai cég első üzemében, Alabamában. Kezdetben itt a Santa Fe-t és a Sonata-t fogják gyártani.