Finom átalakítás a Renault Clión 1

Finom átalakítás a Renault Clión

Mielőtt 2005-ben végérvényesen átadná helyét utódjának a Renault Clio második generációja, a 2004-es évre teljes vérfrissítéssel vág neki az autó. A külsőn alig észlelni a változás szelét, csak a Dynamique kivitel sportos lökhárítója és nagyobb levegőbelépője segít az azonosításban. A Clio-hoz választható 13 karosszériaszínből 5 teljesen új, ami szintén az új modellév termése.

Belül is változtattak az autón, ami azonnal feltűnik a műszerfalra pillantva. Az új óra-egység a Mégane-ból származik, ami a krómkeretekkel jóval elegánsabb képet mutat. A két kerek óra közti központi kijelző jeleníti meg a vezető számára fontosabbnak ítélt információkat.

A Clio-palettán korábban hiánycikk volt a komoly megjelenéssel bíró Initiale kivitel. Ugyanúgy, mint a Vel Satisnál, a legmagasabb presztízzsel bíró Initiale Clio is gyönyörű szép kivitelű fabetétekkel teszi még otthonosabbá az autó küllemét.

A motorkínálat terén is van változás. A korábban beharangozott 1,5-ös dCi dízelmotor 100 lóerős variánsa végre megjelent a kínálatban. A 200 Nm-es nyomatékot termelő kisdízel 4,3 liter gázolajat fogyaszt el 100 kilométerenként.

Megnövelték a sportmodell teljesítményét is, ami valószínűleg a 177 lóerős Peugeot 206 RC megjelenése miatt vált szükségessé. A Clio Sport kétliteres motorja 182 lóerőt mozgósít, maximális nyomatéka szintén 200 Nm.

Az új Cliók 2004 januárjától elérhetők.