Újra gyorsasági bajnoki futam és újra Seat Leon Supercopa. Az adRenaline Racing Team legközelebb július 18-20. között, a parádsasvári hegyiversenyen lesz látható. Ha minden jól megy, akkor Zengő Zoltán ezen a futamon már a saját Leon Supercopájával indulhat. Az autó már hazánkban van, de az elhúzódó vámolás miatt még nem biztos, hogy a csapat ezzel a Leonnal tud-e rajthoz állni.

Zengő Zoltán az autóról elmondta, hogy az új gép nagyon sokat ígér. A 2002-es fejlesztésű és vadonatúj építésű autó továbbra is a legfrissebb versenyautó a mezőnyben. A pilóta hozzátette, csak remélni tudja, hogy a gyári beállítások valamennyire alkalmasak a hegyi versenyzéshez. Saját tesztelésre az idő szűkössége miatt nem lesz lehetőség. Nehezíti a dolgot, hogy a Seat Sport kizárólag pályaversenyen indított Leont, ezért a gyár nem tud jól bevált hegyi futóműbeállításokkal segíteni.

Az első versenyen az adRenaline Racing Team autója a negyedik, majd a hetedik helyen végzett a királykategóriában. Zengőék célja az előrelépés, ami az év végi értékelés miatt fontos. A 251 lóerős Leon Supecopa ugyanis dupla ilyen erős autók ellen megy a H/F csoportban. A nagy teljesítménykülönbség a hegyi felfutó versenyeken kevésbé érvényesül, mint a Hungaroringen. A magyar Forma-1-es pályán, főleg az átépítés és az egyenesek meghosszabbítása után, nőhet a különbség a teljesítménytől függően. A döbbenetes útfekvésű és nagyon jól vezethető Leon hegyi országutakon igazán elemében van.

Aki az autóktól viszolyog, de a félmeztelen lányok érdeklik, a mátrai hegyiversenyen sem csalódik majd. Az adRenaline Racing Team most sem hagyja otthon a testfestett lányokat. Parádra ezenkívül két Seat-os kamionnal érkezik a csapat és ott lesznek a Leon R sorozatba tartozó autók: a “mindenvivő” Cupra R, az ültetett és szélesített nyomtávú Sport RR, valamint a Leon Sport R.

Pécsett Zengő Zoli azt mondta, hogy a rock and rollra jön még lassúzás is. Talán már a mátrai hegyi versenyen, Parádsasvár közelében.