Formailag az autó az ötvenes évekbeli SLR versenyautók és a mai Forma-1-es McLaren Mercedesek formájából is merít. Az elődökre az oldalra kivezetett kipufogókkal, az első sárvédőkön lévő levegő belépő nyílásokkal és főleg a szárnyas ajtókkal utal az SLR.

A szárnyas ajtók zsanérja viszont nem a tetőben van, mint a sirályszárnyas 300 SL-en és az SLR versenyautókon, hanem az első szélvédőoszlopon. A mai Mercedes személyautókhoz hasonló a négy kereklámpás orr-rész. Az ék alakú orr a szárnyat mintázó köténylemezzel egyértelműen a mai Forma-1-es autóktól jön. A far különlegessége a hatutas diffúzor.

Alumíniumot, karbont és úgynevezett Ezüstnyíl-bőrt használtak a tervezők az utastérben Ezt a bőrtípust kimondottan ehhez a szupersportautóhoz fejlesztette ki a Mercedes-Benz. Az ülések párnázottsága a tulajdonos testalkatához igazítható a rendelkezésre álló, többféle párnamodulokkal. A kormányon a sebességváltásra szolgáló billentyűk tűnnek fel.

Összesen 51 fénykibocsátó dióda világít a hátsó lámpában, de a farrésznek ennél sokkal érdekesebb részletei is vannak,. A hátsó légterelő a sebességtől függően kiemelkedik a karosszériából, de nem ez a figyelemre méltó. Fékezésnél a légterelő lassító szárnyként viselkedik, de ez a funkció csak a nagyobb sebességtartományokban működik.