Egy éven belül megindul a Ford és a PSA közös fejlesztésű motorcsaládját kibővítő V6-os dízelmotorok gyártása. Az első autó, amely a két konszernből megkapja a modern, V6-os dízelt, a Jaguar valamely modellje lesz, várhatóan az S-Type. A dízelmotor nagyon hiányzik az X-Type-ból is, amelyben a Ford Mondeo kétliteres TDCi-je lenne leghamarabb bevethető. A hathengeres motorokat a Ford egy tradicionális gyárában, a nagy-britanniai Dagenham-ben gyártják. A fejlesztésre és a gyártásra összesen 350 millió eurót (átszámítva 89,9 milliárd forintot) költött a Citroën, a Ford és a Peugeot.

A 2,7 literes motort többféle teljesítményfokozatban, a piaci igényekhez igazodó károsanyag-kibocsátással gyártja majd a dagenhami gyár. Részletes nyomaték- és teljesítményadatokat nem közölt a Ford és a PSA, csak a legerősebb kivitelről hangzott el konkrét adat. Eszerint a legerősebb változat 207 lovas lesz.

A Jaguar S-Type mellett várhatóan a Peugeot 607-ben, a Citroën készülő nagyautójában és a 406-ost nemsokára leváltó 407-es Peugeot-ban dolgozna ez a motor.