A belső térben figyelmességként a két első ülés a kilincs mozdítására a beszállók felé fordul és a kormány is felemelkedik. A repülőgépek botkormányához hasonlóan kialakított volán automatikusan a vezető felé mozdul a motor beindítása után. Digitális műszer informálja a sofőrt a kívánt adatokról a navigációs berendezés iránymutatása mellett. A navigációs készülék térképeit a középkonzolon található, 18 centi átmérőjű, 16:9 arányban osztható képernyő mutatja. Infravörös kapcsolattal működik az internet kapcsolatos utastéri számítógép billentyűzete. A számítógép monitorát ujjal megnyomva a képernyő kiemelkedik műszerfali rejtekéből.
Hátul két DVD-lejátszó szórakoztatja a mozizni vágyó utasokat, akiknek a filmektől könnyen elvonhatja a figyelmét, ha a 300 lóerős motor erejétől megmámorosodott vezető padlógázt ad. Az Egyesült Államokban kifejlesztett 4,3 literes motor alumíniumból készül, legnagyobb nyomatéka 400 Nm.
Az autó belsejében sínen csúsztatható rakodódoboz található. Merőben új, bár megkérdőjelezhető értelmű megoldása a Signum2-nek, hogy hátsó ülései az övvonal magasságáig emelhetők. Ennek révén a különleges Opel kétülésesnek tűnik kívülről. Hasznosabb tulajdonsága az ülések kalaptartóvá hajtogatásának, hogy balesetkor vagy erősen fékezve a csomagok nem támadják hátba a bent ülőket. A tágas első térben egy hatalmas üvegtető javítja a térérzetet. A panoráma üvegtető az első szélvédőtől keskenyedve szinte a csomagtartófedélig ér. A koncepcióautó négy személynek kínál ülőhelyet.
A Signum2 tengelytávja 283 centiméter, ami a 4,64 méteres hosszhoz képest kiemelkedően nagy. Sportosságát 19 colos könnyűfém kerekek hangsúlyozzák. A gumiméret 245/35. Kupés vonás a második, a B-ajtóoszlop hiánya.