A Seat új sebességszabályozó rendszerét ACC névre keresztelték (adaptable cruise control – alkalmazkodó sebességszabályozás). Az új rendszer nem csak sebességtartó funkcióval rendelkezik (tempomat), hanem a biztonságos követési távolságot is tartja, felismeri a közlekedési lámpák jelzését, az elsőbbségadást előíró táblákat, a felező vonalat. Ezen információk segítségével és a navigációs rendszerből származó adatok alapján kiszámítja a helyes sebességet.

Az ACC-vel felszerelt kísérleti Seat Toledo külsőleg nem tér el egy alapfelszereltségű Toledótól. Az első fényszórók ugyan lézer érzékelőket rejtenek, de ez a külső szemlélő elöl rejtve marad. A felező vonalat figyelő kamerát a középső visszapillantó tükör és a tető közé szerelték.

Az ACC rendszernek több különböző funkciója van. A Stop & Go (állj és menj tovább) funkció akkor használható, amikor az autó a beállított sebességgel halad és előtte feltűnik egy lassabb autó. Ekkor az automatika csökkenti a sebességet. Ha a lassabb autó eltűnik a kísérleti Toledo elől, akkor a rendszer felgyorsít a beállított sebességre.

A szélvédőre szerelt kamera segítségével a rendszer felismeri a táblával jelölt megengedett legnagyobb sebességet, és kedves női hangon bemondja, illetve vizuálisan is megjeleníti azt. A rendszer úgy is beállítható, hogy tartsa az adott útszakaszon megengedett legnagyobb sebességet, automatikusan csökkentve vagy növelve a tempót.

A rendszernek létezik egy még nem működő eleme is: a beépített kamera figyeli a felező vonal és az autó közötti távolságot, és hangjelzéssel illetve a kormány rezgésével jelzi, ha az autó elhagyja a sávot.

Mivel az ACC-vel felszerelt Toledo még csak kísérleti autó, hibái is vannak. Éles kanyarokban a lézerérzékelők hatósugarából már kieshet az előtte haladó autó, sőt akár a szembe jövő autót is előtte haladónak érzékelheti a rendszer. Ezek a hibák megelőzhetőek lesznek majd a felező vonalat figyelő funkcióval és “okos” navigációs rendszerek használatával.