Bár az Opel Movano a Stallantis-csoporttal együttműködésben készül, így közös platformon osztozik olyan modellekkel, mint például a Fiat Ducato. Egy ideje már nemcsak dízel, hanem elektromos hajtással is elérhető. Nagyon úgy tűnik, hogy egy harmadik megoldás is bejön a képbe, az Opel ugyanis bejelentette, hogy a Stellantis Pro standján tartja a hidrogénhajtású változat világpremierjét.
Az Opel Movano Hydrogen a kínálat egyik legnagyobb a kapacitással rendelkező darabja, ugyanis 17 köbméteres raktérrel büszkélkedhet. Összesen 1370 kilogrammnyi raksúlyt képes elvinni magával. Hajtásáról 110 kW teljesítményű (150 lóerő) villanymotor gondoskodik, amely maximum 410 Nm-res nyomaték leadására képes. Ez a villanymotor a 11 kWh kapacitású lítiumion akkumulátorból nyeri a működéshez szükséges áramot. Azt pedig nem más, mint a hidrogéncella termeli meg neki.
A Movano Hydrogen ugyanis nem hidrogén belső égésű motorral, hanem üzemanyagcellával készül. Bár a pontos adatokat nem tették közzé a hidrogéntartályok kapacitását illetően, annyi bizonyos, hogy a furgon 500 kilométert tud megtenni egy feltöltéssel és 5 perc alatt könnyedén újratankolható. A padlólemez alá beépített akkumulátor ugyanakkor nemcsak az üzemanyagcella által megtermelt áramot, hanem a rekuperáció során előállított energiát is eltárolja.
Az Opel háza táján nem ez az első hidrogéncellás furgon. Elég csak felidézni az Opel Vivaro Hydrogen-t. A zéró emissziós jármű 45 kW teljesítményű üzemanyagcellával van felszerelve. Egy feltöltéssel 400 kilométert tud megtenni, ami versenyképessé teszi a tisztán elektromos furgonokkal szemben. Az Opel tehát Hannoverben tovább növeli hidrogéncellás furgonkínálatát.