A Citroën ë-Jumper, az Opel Movano-e és a Peugeot e-Boxer egy és ugyanaz a típus, így bár most csak kettőjükről (a Citroënről és az Opelről) szól a híradás, a fejlesztés minden bizonnyal a Peugeot-ra is vonatkozik: az eddigi 70 kWh-ás akkumulátor helyébe valamivel nagyobb, 75 kWh-ás akkumulátorcsomagot szerelt a gyártó.

Messzebb mennek a Stellantis elektromos furgonjai 1
Messzebb mennek a Stellantis elektromos furgonjai 2

Messzebb mennek a Stellantis elektromos furgonjai

Messzebb mennek a Stellantis elektromos furgonjai

Messzebb mennek a Stellantis elektromos furgonjai 5
Messzebb mennek a Stellantis elektromos furgonjai 6
Fotó megosztása:

A kisebb, 37 kWh-ás akkumulátor marad; ezzel WLTP norma szerint 117 kilométert tud megtenni a jármű. A hosszabb tengelytávú, magasabb felépítményű verziókhoz kínált, új akkucsomag az eddigi 224 helyett 248 kilométeres hatótávolságot ígér. A 120 lóerős villanymotor nem változik.

A fejlesztéssel párhuzamosan a töltési rendszert is átdolgozták: a 22 kW-os váltóáramú töltővel a korábbi nyolc helyett négy óra alatt tölthető 80%-ra az akkucsomag, míg az 50 kW-os egyenáramú gyorstöltővel ehhez elegendő egyetlen óra.