A brit D2H Advanced Technologies olyan olcsón gyártható, sokoldalú elektromos padlólemezt tervezett, amely elsősorban áruszállítóként, illetve taxiként válhatna be Indiában, Délkelet-Ázsiában és Dél-Amerikában.

A platform szálerősítésű, hőre lágyuló műanyagból készül, így tartós és könnyű. Ugyan a nehéz négykerekű motorkerékpárokkal szemben az Európai Uniós jog nem támaszt ütközésbiztonsági követelményeket, a fejlesztők szerint szerkezetük így is sokkal biztonságosabb, mint a jelenlegi tuk-tukok csőváza.

A hajtáslánc méretezésekor nem a teljesítmény, hanem a hosszú üzemidő volt a szempont: bár sem a motorteljesítményt, sem az akkumulátor kapacitását nem árulták el, annyit lehet tudni, hogy a 480 kg menetkész tömegű jármű akár 12 órán át közlekedhet egy feltöltéssel.

Az akkumulátor konfigurációtól függően a hátsó kerekek között vagy a két tengely között helyezkedik el, a jármű első kerekei hajtottak.

tuk

A parányi villanyautó nem csak taxiként, de platós vagy dobozos teherjárműként, illetve önjáró alvázként is gyártható lenne.