Nagy-Britanniában megkezdődött annak az LEVC VN5 névre hallgató furgonnak a gyártása, amely a márka tulajdonosa, a kínai Geely reményei szerint rövid időn belül meghódíthatja Európa piacait.

Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 1
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 2

Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját

Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját

Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 30
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 31
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 32
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 33
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 34
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 35
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 36
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 37
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 38
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 39
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 40
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 41
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 42
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 43
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 44
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 45
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 46
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 47
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 48
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 49
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 50
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 51
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 52
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 53
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 54
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 55
Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 56
Fotó megosztása:

A paraméterek nem rosszak: a szándékosan múltidéző orr mögött 2 EU-raklapnyi alapterületű, 5 köbméter térfogatú üreg várja az árut. A raktér egy oldalsó tolóajtón, vagy a függőlegesen osztva nyitható hátsó ajtón keresztül rakodható, maximális hasznos teherbírása 830 kg.

Az alumínium vázszerkezetre épülő modell egy feltöltéssel akár 98 emissziómentes kilométert tud megtenni a városban. A vezető ezután dönthet, hogy pihenőt tart, és feltölti az autót, vagy engedi bekapcsolni a hatótávnövelő rendszert (azaz fedélzeti áramfejlesztőt), amellyel további majdnem 400 kilométert tud megtenni az autó – ekkor is villanymotorral hajtva.

Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 57

Az LEVC VN5 egyébként ikertestvére az LEVC TX modellnek, amely csomagok helyett fizető utasokat szállít: a típust a legendás londoni taxik kiváltására tervezte és gyártja a márka Coventry megyében létesített üzemében.

A gyártó európai terjeszkedésről beszél, de elsődleges fókusza Nagy-Britannia marad: ott ötven, míg a kontinensen harminc értékesítési és szervizponttal kezdi meg tevékenységét.

Már gyártják Európa stílusos villanyfurgonját 58