Egy nap te is Bufflt akarsz majd vezetni” – állítja a holland kamionos tuningcég szlogenje. És valóban, végső soron nem nagyon tud erre ellenérvet az ember, hiszen a cég munkáiban van fantázia. Vadonatúj Euro VI-os nyerges vontatókat öltöztetnek fel úgy, hogy azok merőben elüssenek a gyáritól és teljes mértékben megfeleljenek a tulajdonos ízlésének.

Ez a holland XXL-fülkés Globetrotter FH is mindennek nevezhető, csak konvencionálisnak nem. Bár a 2016-os gyártású nyerges vontató mindkét oldalán egy jókora bika látható, a fülke belső hangulata mégsem a rodeóversenyeket idézi, ugyanis belül nyoma sincs a klasszikus marhabőrnek. A kabin belsejében leginkább a szürkésfekete és fekete borítások uralkodnak, amelyek jól harmonizálnak a kékes fényű LED-es hangulatvilágítással. A vizuális összhatás mellett a térérzet sem szokványos, hiszen a sofőr- és az utasülés mögött grandiózus tér tárul az ember szeme elé. 

Egy nap majd te is ilyet akarsz vezetni 1

Ide vonulhat el a sofőr a világ elől.

Az utasülés mögött egy a kabin közepe felé néző ülőpad kapott helyet, ami a hűtőt és a mikrohullámú sütőt magába foglaló blokkal néz farkasszemet. A kabin hátsó traktusába pedig egy jókora ágyat építettek be, ami sokkal inkább nyújta az otthon kényelmét, mint a kommersz európai nyergesekben meglévő fekvőalkalmatosságok.  A Buffl az átépítés során tehát maximális figyelmet fordított arra, hogy növelje a sofőr komfortérzetét, közben viszont érintetlenül hagyta a rendelkezésre álló gyári rakodóhelyeket, ennek megfelelően a szélvédő fölött és a kabin hátsó falán is maradt hely a személyes cuccok elhelyezésére.

A gigafülkés Volvo alatt 13 literes, 460 lóerős Volvo-erőforrás dolgozik, amihez I-Shift váltó csatlakozik. A tágas FH az elmúlt években nem gyűjtött össze horribilis futásteljesítményt, ugyanis “mindössze”  kicsivel több, mint 240 ezer kilométer van a kilométer órájában. Talán ezért, talán csak úgy, de 108 779 eurót, vagyis átszámítva 38 millió forintot kérnek érte használtan egy német oldalon.