40 darab új T520-ast vásárolt a Prévost Hungaria Kft., amelyek átadására a Vezess is meghívást kapott. Az új kamionokkal a cég a régió legnagyobb Renault-tulajdonosává nőtte ki magát, ugyanis a vállalat kétszáz darabos flottájának túlnyomó része T-modellekből áll.

A fuvarozásban különleges helyet foglal el a Prévost Hungária Kft. A vállalat air cargo-tevékenységgel, azaz légi áruk földi szállításával foglalkozik, ami komoly elvárásokkal jár. Éppen ezért különösen fontos, hogy megbízható járműveket állítsanak munkába.

A cargorepülőgépek kiszolgálása nagyfokú pontosságot és precizitást igényel. Megbízóink többsége azt is figyelembe veszi, mennyire vagyunk kiszámíthatóak. Nyilván ők velünk szemben 99 százalékos teljesítményt várnak el és az időre történő teljesítés számukra gyakran fontosabb, mint a fuvardíj” – emelte ki Szabó György, a Prévost Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója.

Ezekkel a kamionokkal szállítják az árukat a repterekre 1

A vadonatúj T520-asok vezetőtere.

A cég első embere szerint egy fuvareszköz nagyban befolyásolja a gépjárművezető kiszámíthatóságát is. Emiatt különösen fontos, hogy a sofőrök odafigyeljenek a járműveikre, ehhez pedig megbízható munkaerőre van szükség. „Elengedhetetlennek tartom a kollégákkal – a szakmára nem igazán jellemző – bensőséges kapcsolat kialakítását, amit fenn is kell tartani” – jegyezte meg az ügyvezető.

Példaként a négykezes fuvarokat hozta fel, amelynél egyre inkább arra törekednek, hogy a házaspárok is együtt tudjanak dolgozni. „A fuvaroknál egyre fontosabb az adminisztráció, emellett a hölgyek jóval talpraesettebben tudják kezelni az áruátvételnél keletkező esetleges problémákat, ezért azt lehet mondani, hogy nekünk még az is megéri, ha egy házaspár nyerges vontatója jelentős ideig csak áll a telephelyen, mert mondjuk, ők éppen az egyhetes pihenőidejüket töltik idehaza” – emelte ki Szabó az átadón.

Ezekkel a kamionokkal szállítják az árukat a repterekre 2

Szabó György szerint fontos, hogy a házaspárok együtt tudjanak dolgozni.

Az újonnan átadott T520-asok nemcsak belföldön, hanem a külföldön is szállítják az árukat a repülőterek között.  A forgalomba állított járművekben 13 literes, 520 lóerős motorok dolgoznak. Az új Renault-kat a kabin faláról lehajtható plusz ágyakkal szerelték, emellett kulccsal zárható rekeszek és hűtőládák is helyet kaptak a fedélzetükön.

Forrás: King of the Road