Acél csővázra erősített szénszálas karosszériájával, többpontos biztonsági övekkel szerelt kagylóüléseivel  és üzemmódtól függően 408-816 LE teljesítményével a Robert Gumpert Nathalie az Apollo méltó utódja, amely nem egészen 3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 305 km/óra.

800 lóerős szuperhibrid Németországból 1
800 lóerős szuperhibrid Németországból 2

800 lóerős szuperhibrid Németországból

800 lóerős szuperhibrid Németországból

800 lóerős szuperhibrid Németországból 17
800 lóerős szuperhibrid Németországból 18
800 lóerős szuperhibrid Németországból 19
800 lóerős szuperhibrid Németországból 20
800 lóerős szuperhibrid Németországból 21
800 lóerős szuperhibrid Németországból 22
800 lóerős szuperhibrid Németországból 23
800 lóerős szuperhibrid Németországból 24
800 lóerős szuperhibrid Németországból 25
800 lóerős szuperhibrid Németországból 26
800 lóerős szuperhibrid Németországból 27
800 lóerős szuperhibrid Németországból 28
800 lóerős szuperhibrid Németországból 29
800 lóerős szuperhibrid Németországból 30
Fotó megosztása:

Ugyanakkor a négy kereket hajtó egy-egy villanymotort tápláló akkumulátorok nem csak külső forrásból tölthetők fel: a fedélzeten egy 5 kW teljesítményű metanolüzemű üzemanyagcella dolgozik, amely folyamatosan állítja elő a haladáshoz szükséges elektromos áramot.

800 lóerős szuperhibrid Németországból 31

A metanoltartály 3 perc alatt feltölthető, de nagyon nem kell aggódnia a pilótának, hogy eljut-e a célállomásig: állandó 80 km/órával közlekedve 850 kilométert tud megtenni az autó egy feltöltéssel, ha pedig bekapcsoljuk az ECO üzemmódot, a hatótávolság 1200 kilométerre nő – komótosan közlekedve a világból is kiautózhatunk a Nathalie-val.