Légzsák, klímaberendezés, audiorendszer: ilyen tételek szerepelnek a dán Zenvo új típusának az extralistáján. Felárat nem kérnek értük, de hogy külön be kell ikszelni őket a megrendelésnél, az jól mutatja, hogy hiába közúti modell a TSR-S, tervezői a kényelemnél fontosabbnak gondolták a tömegcsökkentést.

Ha ezeket nem is kéri a vevő, a hidraulikus hasmagasság-állítást feltétlenül rendelje meg, különben egy fekvőrendőrön sem fog tudni áthajtani egzotikus skandináv csodájával.

A lényeg továbbra is az 1193 lóerős, 1100 Nm nyomatékú 5.8 V8-as dupla kompresszoros benzinmotor, amelynek teljesítménye három fokozatban szabályozható. Alaphelyzetben 700 lóerővel gazdálkodik a pilóta, és van egy köztes állás, amikor a vezérlés a tapadás függvényében szabályozza a teljesítményt.

A sebességváltó hétfokozatú szekvenciális egység, amely versenyüzemmódban villámgyorsan, utcai módusban finoman kapcsol.

A Zenvo nagy trükkje az elforgó hátsó szárny, amely kanyarodás során javítja az ívbelső kerekek tapadását, illetve fékszárnyként is használható. Ezen kívül számos további aerodinamikai elemmel találkozhatunk az autón, a Le Mans-i stílusú oldalsó légbeömlőtől a diffúzorig.

https://www.youtube.com/watch?v=nZ2l4zWqSJI

Forrás: Zenvo