A 2000-es évek elején mutatta be fél fokkal modernebb modelljét az angol Morgan manufaktúra, mely kancsal, MINI-ről származó fényszóróival megosztotta a közönséget, de bőven akadt más formai elem is, amit sokan kritizáltak. Nem távolodtak el a régi, sárvédős kialakítástól, de az Aero 8-as váza már alumíniumból készült, míg a tradicionális Morganek acélvázra épülnek, alumínium karosszériaelemeik mögött pedig fa található.

A Genfi Autószalonon bemutatkozó Morgan Aero 8 GT nem más, mint a típus búcsúzó sorozata, amiből csupán nyolc példány készül majd. Ezek közül azonban egyik sem lesz olyan, mint a másik, hiszen minden egyes darabot teljes mértékig a kedves vevőre szab az angol manufaktúra. Maga Jon Wells fog segíteni a vásárlóknak az autó összeállításában, aztán kezdetét veszi a gyártás, mely nagyjából 8-10 hétig tart.

Több aerodinamikai elem került az Aero 8 GT-re, melyek a 2009-es GT3-as versenyautóról származnak, funkciójuk is akad, az alapgéphez képest több leszorítóerőt termel a GT. Tehát nem csak a szemnek kellemes például a sárvédők levegő kilépője vagy a márkáns diffúzor. A levehető keménytető karbonból készült, így az autó tömegközéppontja sem borul meg drámaian.

A nagyjából 1,2 tonnás autót a BMW-től származó, N62-es kódú, 370 lovas V8-as motor hajtja, hozzá hatsebességes kézi váltót és állítható felfüggesztést társítottak. Álló helyzetből 100-as tempóra 4,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 270 km/óra feletti.