Hathengeres motorja 435, V8-as blokkja akár 639 lóerőt ad le, végsebessége elérheti a 315 km/órát: az AMG GT négyajtós kupénak minden emberi számítás szerint szupersportkocsinak kellene lennie, ehelyett családi járgánynak is beillő, négyajtós, ötszemélyes, nagy csomagteres (455 liter) szedánként lépett színpadra a Genfi Autószalonon.

A CLS gonosz ikertestvére 1

Nem világos, hogy a Mercedesnek miért volt szüksége erre a modellre, hiszen a CLS maga is kapható 585 lóerős AMG-kivitelben – ráadásul még átfedés is van a két modell motorkínálata között: az új AMG 53-as mikrohibrid erőforrása, amely villamos turbót és fékenergia-visszanyerést alkalmaz, mindkét típushoz elérhető.

A CLS gonosz ikertestvére 2

A CLS gonosz ikertestvére 3

A CLS gonosz ikertestvére 4

A CLS gonosz ikertestvére 5

A trükk az lehet, hogy míg az utóbbi egy luxusautó sportverziója, az AMG GT szedán egy utcai versenyautó limuzin kiadása, ami azért mégis más.

A CLS gonosz ikertestvére 6

A CLS gonosz ikertestvére 7

A CLS gonosz ikertestvére 8

A CLS gonosz ikertestvére 9

A CLS gonosz ikertestvére 10

Drift üzemmód, élesre hangolt összkerékhajtás, kemény futómű és még keményebb vázszerkezet ígér ütőképes sportteljesítményt a modelltől, amelynek üzemmódkapcsolója például a soha nem látott Supersport állásba is fordítható.

A CLS gonosz ikertestvére 11

A hátsó kerekek szintén elforgathatók – a V8-as modelleken széria, a hathengeresnél opció a négykerék-kormányzás.