Mindössze 89 g/km CO2-kibocsátásával igazán tiszta üzeműnek mondható az a CNG-benzin-elektromos tripla üzemű hibrid, amelyet összkerékhajtású Vision X tanulmányautójában mutat be a Škoda.

A dupla villanymotorral szerelt hibrid hajtáslánc belsőégésű eleme egy 130 lóerős, 250 Nm nyomatékú 1,5 literes TSI G-TEC blokk. Ez az első tengelyt hajtja, hátul 70 Nm nyomatékú villanymotor dolgozik, ha dolgozik – ez elinduláskor, tapadásvesztéskor fordulhat elő, de a villanymotor akár önmagában is képes hajtani az autót, legfeljebb két kilométeren át.

A másik villanymotor az indítómotor/generátor kombó; ez gondoskodik a fékenergia visszanyeréséről is, amit két 48 voltos Li-Ion akkuban tárol a rendszer.

Dupla CNG-tartály, közöttük benzintank; a teljes hatótávolság 650 km.

Az autó álló helyzetből 9,3 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 200 km/óra.

A Škoda már jövőre piacra bocsátja első plug-in hibrid modelljét, utána pedig jönnek a villanyautók.