Eddigi mechanikus rendszerét feladva áttért az érintőképernyős multimédia-vezérlésre az Audi A6. A rendszer személyre szabható, és akár hét felhasználót képes tárolni. Ezzel összesen négy monitor dolgozik az autóban: a 10,1 colos multimédiás, alatta egy 8,6 colos a klímavezérlésre szolgál, van head-up kijelző, és persze a szokásos (és itt is csak az MMI navigációs csomag megrendelésekor elérhető) 12,3 colos virtuális műszerfal.

A navigációs rendszer maga is megér egy misét: egyrészt öntanulós, tippeket adós, másrészt folyamatos online kapcsolatban van egy központi szerverrel, így a teljes régió összes forgalmi eseménye azonnal a készülék tudomására jut, tehát képes nagyban gondolkodni. Van az autóban Car-to-X kommunikáció a környező infrastruktúrával, van okostelefon-integráció távoli hozzáféréssel (kulcs helyett telefonról nyitható, indítható az autó, és egy csomó egyéb okosság), és persze Bang & Olufsen hifi a kínálat csúcsán.

48 voltos mild hibrid rendszer jár minden motorhoz

A vezetőtámogatás magas szintű, az autó magától parkol, akár ki is szállhatunk. Öt radar, öt kamera, 12 szenzor és egy lézerszkenner kerülhet a kocsiba, ha mindent belerendelünk.

Bevezetéskor (2018. nyár) kétféle motorral kínálják az autót: a 3.0 TFSI 340 lóerős, csúcsnyomatéka 500 Nm, álló helyzetből 5,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára. A 3.0 TDI 286 lóerős, nyomatéka 620 Nm, gyorsulásáról nem ír a gyári közlemény.

Azt viszont elárulták, hogy mindkét motorhoz mikrohibrid rendszer társul, ami hatékony fékenergia-visszanyerésre, 55-160 km/óra közötti vitorlázásra (gázelvételkor leáll a benzinmotor, old a váltó, üresen gurul az autó) képes az A6; a lítiumion akkus, 48 voltos rendszer akár 0,7 literes valós fogyasztáscsökkentést ígér. Mindenképpen automata a váltó, és az összes kerék hajtott, felárért kérhető hátsó sportdifferenciálmű.

A progresszív kormánymű alapáras, külön rendelhető a négykerék-kormányzás, amivel 12,2 helyett 11,1 méteren fordul az autó. Felfüggesztésből négyféle kérhető, normál, sport, adaptív lengéscsillapítású, és légrugózás (szintén adaptív csillapítással.)

A dizájn első, második, harmadik ránézésre sem változott. A csomagtér maradt 530 literes, a közeg-ellenállási együttható 0,24. A külméretek minimálisan változtak: az A6 szedán 4939 mm hosszú (+7 mm), 1886mm széles (+12 mm), 1457 mm magas (+2 mm). Felárért mátrix LED-es a fényszóró, a  14 rendelhető fényezés fele új árnyalat.