Mintha az új generációt képviselő Kona és Nexo crossoverekből gyúrta volna össze magát a Santa Fe: az eddigi hatszögből átformált hűtőrács, a vékony fényszórók és a kettő között húzódó krómcsík elegáns és modern hatást kelt, az élre vasalt övvonal pedig némi volvós hatást is kölcsönöz az autónak.

Hogy hátul milyen lesz az autó, arról egyelőre még nem alkothatunk képet. Az utastér viszont igényes és letisztult – nyoma sincs a koreai márkák tíz évvel ezelőtti útkeresésének, a negyedik generációs Santa Fe kiforrott, magabiztos arcát mutatja a belső térben.

Az autó nemcsak nagyvonalúbb, nagyobb is lett: az eddigi 4,70 méter helyett 4,77 méter hosszú, szélessége egy centivel nőtt (188 helyett 189 cm), és az eddig 2,7 méteres tengelytáv is nőtt, de nem árulták el, mennyit.

Ahogy azt egy ekkora autótól elvárnánk, a Santa Fe tele lesz vezetőtámogató rendszerekkel, a mögötte keresztirányú forgalomfigyeléstől (most először a Hyundai történetében) az oldalajtók óvatlan kinyitását megakadályozó biztonságos kiszállás asszisztensig széles a paletta.

A modell világpremierjére március elején, a Genfi Autószalonon kerül sor.