6,0 helyett 6,3 literes lökettérfogat, kovácsolt dugattyúk, nagyobb turbók, módosított leömlők, kis ellenállású katalizátorok és kipufogók (kormányról vezérelhető, aktív hangszínszabályozással) – ez adja az alapját annak az átfogó motortuningnak, amelynek nyomán a gyárilag 630 lóerős blokk teljesítménye 40 százalékkal, nyomatéka pontosan másfélszeresére emelkedik. A motor a motorházfedélbe vágott nyíláson át, különleges légszűrőkön keresztül szívja a levegőt. A motorvezérlést módosították, a hétfokozatú automata váltót megerősítették, a kenőanyagot lecserélték.

Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 1
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 2

Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel

Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel

Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 17
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 18
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 19
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 20
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 21
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 22
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 23
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 24
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 25
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 26
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 27
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 28
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 29
Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel 30
Fotó megosztása:
  A módosítások nyomán a végsebesség meghaladja a 350 km/órát, az autó 3,7 másodperc alatt gyorsul százra. Az erőt mechanikus részlegesen önzáró differenciálmű osztja meg a 21 vagy 22 colos kerekek között, a futóművet 15 mm-rel leültették. Az autó aerodinamikáját is módosították, csökkentették az első tengelyre ható felhajtóerőt, hátul szénszálas diffúzor található. Az utastérben egyedi tónusú bőr- és fafelületek, alumíniumkapcsolók és dekorelemek, valamint (színváltós) háttérvilágítással ellátott küszöbbetét található Brabus-logóval. Brabus Rocket 900 Coupe