Tisztán benzines, illetve benzin-elektromos hibrid motorral is készül majd a kocsi. Az 1,8-as benzinmotorra alapozó hibrid rendszer 122 lóerős, a termikus hatásfok eléri a 40 százalékot, ami világcsúcs a benzinmotorok között. Átlagfogyasztását 3,9 literre ígéri a Toyota. A hibrid mellett az Aurisban bemutatkozott 115 lóerős, 1,2 literes turbómotorral (116 LE) is kapható lesz a CH-R. Hatsebességes manuális vagy fokozatmentes (CVT) automata váltóval párosítható. Utóbbi változat első- és összkerékhajtással is rendelhető. Egyes piacokon elérhető lesz 2,0 literes benzinmotor is, CVT váltóval párosítva. Szerencsére a Toyota CH-R külseje keveset változott az előző években bemutatott tanulmányokhoz képest. Így maradt a Toyotánál kissé szokatlan, feltűnő külső, amelyet a karosszéria gyémántszerű kialakítása alapoz meg. Az emelt hasmagasság ellenére a sarkokba tolt kerekek és a kupészerű forma kellően dinamikusnak mutatják a kocsit.
Olyan vezetéstámogató rendszerek kerülnek a modellbe, mint az ütközésre figyelmeztető rendszer, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, a jelzőtábla-felismerő rendszer, az automatikus távolsági világítás, a gyalogosérzékelő vagy az adaptív sebességtartó automatika. A LED-es fényszórókkal és hátsó lámpákkal is elérhető Toyota CH-R 2016 második felében jelenik meg a kereskedésekben.
Vezetési élményre gyúr a Toyota szabadidő-autója
Esélyes a Nissan Juke ellen a Toyota CH-R
Bemutatkozott a Toyota új kis szabadidő-autója. Mintha egy sportkocsi lenne, annyit hangsúlyozza a cég a vezetési élményt. Kategóriájában ez az első fullhibrid modell.
8 fotó