Konnektivitás, elektromobilitás, biztonság: ezek azok a műszaki területek, amelyekre a Škoda a következő évek során kiemelt figyelmet kíván fordítani. Ez aligha meglepő, hiszen az egész autóipar ezekkel van most elfoglalva, ugyanakkor határozottan kiemeli a cseh márkát eddigi szerepéből, és a megfizethető piaci szegmens innovátorává kívánja avanzsálni. A Vision S (4,70 x 1,91 x 1,68 méter, tengelytáv 2,79 méter) tágas és impozáns személyiség, az MQB padlólemez eddigi legmarkánsabb felhasználója. A tanulmány elsőként kapott három üléssort a Škoda történetében: ez a szériamodellnél hétszemélyes utasteret jelent majd, ám most még mindhárom soron két-két ülést helyeztek el, így 4+2 ember szállítására kínál lehetőséget az autó.

Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 1
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 2

Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül

Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül

Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 18
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 19
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 20
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 21
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 22
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 23
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 24
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 25
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 26
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 27
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 28
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 29
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 30
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 31
Ezt fogja tudni a Škoda néhány éven belül 32
Fotó megosztása:
  Ha meghagyják két üléssorosnak, 460 liternyi poggyász fér el az alacsony padlójú csomagtérben – nem különösebben nagy az érték, talán konzervatívabb üléselrendezéssel tágasabb lesz a raktér. Ami szintén változhat valamelyest, az a dizájn merészsége: a csiszolt kristályüvegre emlékeztető szögekben találkozó lemezek lenyűgözővé teszik az autó megjelenését. A fényszóró-elrendezés és az erőteljes hűtőmaszk ugyanakkor sejteti, hogy a Škoda végérvényesen ráunt a konzervatív formákra, és magabiztosabban folytatja pályáját (szembeötlő a hasonlóság a Hyundai és a Kia újkori útkeresésével). VS_00x Az utastérben prémiumszintű konnektivitási megoldásokkal találkozunk. Az Audiból, a VW Passatból ismerős digitális műszerfal mellett (a Škoda ígérete szerint ez néhány éven belül megjelenik a kínálatban) az utas előtti felületet is hatalmas kijelző uralja, de a hátsó utasok előtt is saját monitor található, mindenki szabadon alakíthatja saját képernyőjének tartalmát. Minden ajtózsebben indukciós telefontöltő aljzat található, a személyes monitorok szinkronizálhatók az okostelefonokkal. A jövőben egymással, illetve tulajdonosaikkal is képesek lesznek kommunikálni a Škodák. SKODA_3_4_HECK_04 A lényeget a végére hagytuk: a Škoda Vision S hibrid hajtásláncot kapott, méghozzá konnektorról tölthetőt. A 156 lóerős 1.4 TSI motornak két villanymotor segít be: az egyiket egybeépítették a DSG váltóval, míg a másik a hátsó tengelyt hajtja, és az előbbi kombótól teljesen függetlenül működik. A kombinált teljesítmény 225 LE, az autó álló helyzetből 7,4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség megközelíti a 200 km/órát, miközben 100 kilométeren elvileg 1,9 liter benzinnel beéri az autó. Az elektromos hatótávolság 50 km, két tankolás között akár 1000 kilométer is megtehető. A 12,4 kWh kapacitású Li-Ion akkucsomagot vízköpeny hűti, az indukciós töltésen jelenleg is dolgozik a Škoda (azaz a VW-csoport). Interior DetailT