Az Audi Q7 e-tron konnektoros quattro hajtáslánca dolgozik annak az 511 centiméteres kombitanulmánynak a gyomrában, amelyet a jövő héten leplez le az Audi. 
A Prologue Avant a korábban bemutatott kétajtós sokoldalúbb, ha úgy tetszik, audisabb kiadása. Határozottan a dizájn, nem a praktikum vezérelte a far kialakítását; a szinte fekvő D-oszlopot a kerékív izmos kiszélesítése és az ablakvonalra applikált krómcsík hangsúlyozza ki. Hátul háromdimenziósan megformált üveg mögé rejtett LED-ek, elöl mátrix lézerfényszóró világít.
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 1
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 2

Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól

Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól

Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 10
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 11
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 12
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 13
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 14
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 15
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 16
Fotó megosztása:
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 17
A beltér a kupé koncepciójának továbbfejlesztése: a műszerfalon megmaradt a három monitor, ám hátul további kettő, organikus LED (OLED) kijelzőt találunk: a leszerelhető, kézbe vehető monitorok nem csak a hátul utazók informálására szolgálnak, hanem kétirányú kommunikációt is lehetővé tesznek az elöl utazókkal. Az autó okostelefonjuk alapján azonosítja az utasokat, az audiorendszer bekapcsolásakor hangterelő idomok bújnak elő a hátsó kerékdobból.
Az említett konnektoros hibrid hajtáslánc egy 353 lóerős dízelmotorból és a nyolcfokozatú váltóba integrált, 134 lóerős villanymotorból áll. A rendszerteljesítmény 455 LE, a kombinált forgatónyomaték 750 Nm. Az autó 5,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, átlagos üzemanyag-fogyasztása 1,6 l/100 km, hála a vezeték nélküli technológiával tölthető, 54 kilométeres elektromos hatótávolságot engedélyező, 14,1 kWh kapacitású Li-Ion akkucsomagnak.
A futómű adaptív légrugózást kapott, mind a négy kerék hajtott és kormányzott, a fékek karbon-kerámia technológiát alkalmaznak.
Irgalmatlan hibrid kombitanulmány az Auditól 18