Három aktuális trendet is meglovagolnak a Kia 2015-ös újdonságai, amelyek a Genfi Autószalonon, március első hetében mutatkoznak be a nagyközönség előtt.
Kia: új motor, új váltó, új modell 1
Kia: új motor, új váltó, új modell 2

Kia: új motor, új váltó, új modell

Kia: új motor, új váltó, új modell

Kia: új motor, új váltó, új modell 7
Kia: új motor, új váltó, új modell 8
Kia: új motor, új váltó, új modell 9
Kia: új motor, új váltó, új modell 10
Fotó megosztása:
Kia: új motor, új váltó, új modell 11


Az egyik a downsizing divatjához kapcsolódó, háromhengeres, egyliteres turbómotor. Az 1.0 T-GDi blokk számos innovatív megoldást alkalmaz, a nyílegyenes szívónyílástól a lézerrel fúrt injektorlyukakon át a turbó lefúvató szelepének elektromos működtetőjéig, amely a henger öblítését a szelep nyitásával teszi hatékonyabbá.
A blokk 120 lóerős teljesítményével és 172 Nm nyomatékával egy csapásra a méretosztály élmezőnyébe került. Elsőként abban a cee’d GT Line modellben alkalmazzák, amely három- és ötajtós, valamint kombi kivitelben kínálja a 204 lóerős cee’d GT külső és belső megjelenését a brutális turbómotor és a kemény futómű nélkül.
A 2015 utolsó negyedévében debütáló cee’d GT Line motorkínálatának egyik nagyobb tagjához, az 1,6 literes, 133 lóerős dízelhez csatlakozik a Kia harmadik újdonsága, a házon belül fejlesztett, hétfokozatú duplakuplungos sebességváltó. A korábbi, hatfokozatú automata helyébe lépő egység 3-5 százalékkal kedvezőbb 0-100 km/órás gyorsulást, illetve 5-7 százalékkal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást ígér.
Kia: új motor, új váltó, új modell 12
Az egyliteres motor és a hétfokozatú DSG váltó a cee’d GT Line után a Kia egyéb modelljeiben is megjelenik.