Először is próbáljuk meg túltenni magunkat a BMW i3 alapjain nyugvó elektromos autó nevén. A svájci Frank M. Rinderknecht műhelyében készült a Rinspeed Budii tanulmány, ami durván három hét múlva mutatkozik be élőben is a közönségnek Genfben.
A Rinspeed lánglelkű alapítójának aligha fog fájni, hogy a magyarok dőlnek a röhögéstől, miközben előremutató technológiákkal telezsúfolt autójáról értekeznek. Nincs ezzel gond, a névadásnál nem lehet minden létező nyelvre figyelemmel lenni.
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 1
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 2

Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát

Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát

Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 32
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 33
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 34
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 35
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 36
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 37
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 38
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 39
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 40
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 41
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 42
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 43
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 44
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 45
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 46
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 47
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 48
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 49
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 50
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 51
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 52
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 53
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 54
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 55
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 56
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 57
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 58
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 59
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 60
Fotó megosztása:
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 61
Az elektromos autó a tulajdonos legjobb barátja (angolul buddy, szóval innen a név!) szeretne lenni, a tökéletes robotpilóta, aki figyelembe veszi főnöke szokásait, meg persze a környezetéből nyert  információkat. Az elképzelés szerint a Budii csak városban volna önjáró, hosszabb utakon emberi pilóta terelgetné. Ez lehet bármelyik elöl ülő utas, hiszen a kormányt egy robotkarra rögzítették: amikor senki nem vezet, középre húzza be a volánt az autó, így jobban el lehet férni.
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 62
A beépített légrugózással gombnyomásra akár 100 milliméterrel is meg lehet emelni az autót, hogy könnyebb terepen is elboldoguljon a leendő tulaj. Szintén ezzel a rendszerrel van kapcsolatban a tetőre szerelt kamera, amely 70 centi magasról képes figyelni az autó előtti útfelületet, és a kerekek rugózásának állításával simítja ki az úthibákat.
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 63
Bátran lehet nevezni okosautónak is Budii-t, hiszen az utastér tele van szórva olyan kütyükkel, amik képesek bármilyen mobillal kommunikálni, így az élmény valóban futurisztikus, hiszen akár egy okosórárol is irányíthatjuk az autó főbb funkcióit. Hajtáslánc tekintetében maradt az, amit az i3-ból örökölt.
Ebben a Budiiban bárki jól érezné magát 64
“Az autonóm közlekedésre nem egyik napról a másikra, hanem lépésenként fogunk átállni, így hagyni kell néhány évet a gépek és az emberek számára, hogy hozzászokjanak a mobilitás új formájához” – nyilatkozta még decemberben Rinderknecht.