A Zagato és a Fiat együttműködése csaknem kilencven éves múltra tekint vissza. A Genfben bemutatott tanulmányautó tisztelgés egy 1952-es alkotás előtt. Nem véletlen tehát, hogy a kocsi két púpot növesztett a tetején, hiszen ez a Zagatora régóta jellemző megoldás.

A változás látszólag csak a kocsi övvonal feletti részét érintette, de új lökhárítókat is kapott az 500-as A fekete 17-es felnik mögött perforált féktárcsák bújnak meg. A módosítások ellenére az autó méretei megegyeznek a szériaváltozatéval: hossza 355, szélessége 163, magassága pedig 149 cm.

Kupé lett a Fiat 500-ból 1
Kupé lett a Fiat 500-ból 2

Kupé lett a Fiat 500-ból

Kupé lett a Fiat 500-ból

Kupé lett a Fiat 500-ból 11
Kupé lett a Fiat 500-ból 12
Kupé lett a Fiat 500-ból 13
Kupé lett a Fiat 500-ból 14
Kupé lett a Fiat 500-ból 15
A Zagato közreműködésével kupét hajtogattak a tündi-bündi kisautóból a Fiatnál.
Kupé lett a Fiat 500-ból 17
Kupé lett a Fiat 500-ból 18
Fotó megosztása:
Kupé lett a Fiat 500-ból 19 Az autó mozgatását a kéthengeres TwinAir turbómotor erősebb változatára bízták, amely 105 lóerőt és 155 Nm nyomatékot ad le.

A Fiat 500 Coupé Zagato sorozatgyártását nem tervezik, de láttunk már olyat, hogy a potenciális vásárlók nyomásának hatására mégis a futószalagra került egy tanulmányautó.

Itt találják összes cikkünket 2011-es genfi Autószalonról