Már korábban szó volt arról, hogy a brit-kínai LEVC vállalat, amely elektromos hajtáslánccal gondolta újra a tradicionális londoni taxikat, furgonként is hasznosítani kívánja a platformot.

Ez lehet a városi szállítók kedvence? 1
Ez lehet a városi szállítók kedvence? 2

Ez lehet a városi szállítók kedvence?

Ez lehet a városi szállítók kedvence?

Ez lehet a városi szállítók kedvence? 9
Ez lehet a városi szállítók kedvence? 10
Ez lehet a városi szállítók kedvence? 11
Ez lehet a városi szállítók kedvence? 12
Ez lehet a városi szállítók kedvence? 13
Ez lehet a városi szállítók kedvence? 14
Fotó megosztása:

Ez most meg is valósult: a cég bemutatta a taxi lemezelt oldalfalú kiadását. Térfogatokról és teherbírásról sajnos nem beszél a cég (ezeket várhatóan a 2020-as piaci bevezetéskor teszik közzé), azt viszont elárulták, hogy az autó 129 kilométert tud megtenni tisztán elektromosan. Ezt követően bekapcsol a fedélzeti áramfejlesztő, hogy további 478 kilométeren át biztosítsa a kisteher mobilitását.

Ez lehet a városi szállítók kedvence? 15

A megoldás egyébként logikus: a külvárosokban, körgyűrűkön felépített depókból kvázi hibridként tudja összegyűjteni az árut az autó, majd a belvárosba érve átkapcsol tisztán elektromos üzembe, és minden környezetvédelmi korlátozástól mentesen közlekedhet.

Gyártója egész Európában forgalmazni szeretné a járművet.