Számunkra talán a legérdekesebb részlet a CX orrába szerelt dízelmotor. Az 1,8 literes blokk ugyanis olyannyira tiszta üzemű, hogy már teljesíti az Euro5-ös károsanyag-kibocsátási normákat. A motor maximális teljesítménye 136 lóerő, míg a maximális nyomatéka eléri a 280 newtonmétert. Az erőforrás várhatón 2009-től jelenik meg a Mitsubishi sorozatgyártású modelljeiben.

Ennél jóval előbb próbálhatják ki a vevők a Concept-CX erőátviteli rendszerét. Az elektronikus vezérlésű négykerék-hajtás, valamint a duplakuplungos sebességváltó kerül a jövőre piacra kerülő Mitsubishibe EVO X is. Az új váltó a Volkswagen DSG-jéhez hasonlóan ötvözi a manuális és automata váltók előnyeit, a kuplungpedál használata nélkül kínál gyors kapcsolást.

Érintőképernyő és automataváltó

Érintőképernyő és automataváltó

Érintőképernyő és automataváltó


Már megjelent az új Mitsubishi Outlander, és nemrég bemutatkozott az új Pajero és az L200 is, ám a japán gyártónak továbbra sincs kis szabadidő-autója.

Korábban a Pajero Pinin töltötte be ezt a szerepet, nem elképzelhetetlen, hogy a CX igazából hírnöke egy új modellnek. A 4,1 méteres autó külsőleg az új Lancer Evo optikai elemeit kapta, így a lámpák és a tarpéz formájú hűtőmaszk is ismerős. Belül négy ülést és egy különleges érintőképernyőt találunk.