2021-től a McLaren újra régi partnere, a Mercedes motorjait használja majd, a Renault egyedül marad gyári csapatával. Mivel egyelőre nem világos, hogy a jelenleg a Red Bull csapatainak szállító Honda marad-e 2020-on túl, adja magát a felvetés, hogy az energiaital-gyártó újra társuljon a francia gyártóval, ha a japán partner kiszállna.

A kérdést a Red Bull motorsportfőnökének, Helmut Markónak is felvetették, amire így reagált az osztrák:

“Amíg Verstappen nálunk vezet, az autónkba nem fog Renault-motor kerülni” – szögezte le.

Marko szavai alapján elsőre úgy tűnhet, hogy a Red Bull teljesen kizárja az együttműködés újjáélesztését, de mindjárt másképp fest a dolog, ha felidézzük, hogy Max Verstappen szerződése csak 2020 végéig szól, és a dolgok jelenlegi állása alapján inkább az átigazolás, mint a közös folytatás a valószínű.

A Red Bull és a Renault együttműködése 2007-ben kezdődött, a csapat a négy-négy egyéni és konstruktőri bajnoki címét is a franciák motorjaival nyerte, ám a 2014-ben indult hibridkorszakban az erőforrás versenyképtelensége miatt gyorsan megromlott a viszony, már 2015-ben szó volt a szakításról, ami végül 2018 végén következett be.