A Forma-1-ben a tavalyi év óta pilótánként csak három-három belső égésű motort, turbót és hőenergia-visszanyerőt (MGU-H), valamint két-két mozgásienergia-visszanyerőt (MGU-K), akkumulátort és vezérlőelektronikát lehet szabadon felhasználni.

A Red Bull tavaly itta is ennek a levét a Renault-motor megbízhatatlansága miatt, de úgy tűnik, idén, a Hondával sem tervezik a kereten belül tartani az erőforrás-részelemek felhasználását. A japán gyártó – a fejlesztési lehetőségek kibővítésének érdekében is – a Red Bull-lal egyeztetve két-két hátrasorolással járó cserét tervez Max Verstappen és Pierre Gasly esetében, írja a japán Sportiva.

A Red Bull korábban Kanadára és Monzára ütemezte az ilyen jellegű cseréit, lehetséges, hogy idén is így gondolkodnak majd.

A Milton Keynes-i alakulat egyébként közzétette a jövő heti tesztbeosztását, Barcelonában elsőként Verstappen vezeti majd az RB15-öst, kedden jön Gasly, majd újra a holland és csütörtökön megint a francia.