A Liberty Media a Forma-1-gyel komoly befektetést vásárolt, amelynek népszerűsítésére és átalakítására rengeteg pénzt kell elköltenie. Ennek szükséges velejárója, hogy a csapatok kisebb szeletet kapnak a bevételekből, még évekig eltarthat ez a helyzet.

“Elkerülhetetlen, hogy a Liberty befektetése jelentős hatást gyakoroljon a 2018-as pénzdíjakra, de akár a 2019-esekre is” – mondta Horner. “Ezt követően térülhet meg a befektetés.”

Horner szerint az F1-nek ki kell találnia, hogyan szólíthat meg új szponzorokat. A sport nem hagyhatja figyelmen kívül azt sem, hogy az olyan unalmas futamok, mint az Abu-dzabi Nagydíj nem tesznek jót senkinek.

“Ahhoz, hogy szponzorokat szerezzünk, vonzó termék kell. Ha a termék nem vonzó, a szponzorok sem jönnek.”

“Korábban képesek voltunk megszólítani nagyszerű márkákat azzal, amit a pályán és azon kívül csináltunk. Az F1 most közel sincs olyan jó állapotban, mint húsz évvel ezelőtt, amikor a csapatok nyereségesek voltak, és tele voltak remek márkákkal az autók.”

“Elég csak összehasonlítani az 1997-es és 2017-es szezon végén készült képeket, és rögtön világossá válik, hogy sokkal kevesebb cég van jelen. Vonzóbb show-t kell csinálnunk.”

“Az olyan versenyek, mint az abu-dzabi, nem jelentenek jó hírverést az F1-nek. Mi jobbak vagyunk ennél, az F1 jobb ennél.”