A szezonzáró Abu-dzabi Nagydíj után mutatták be a Forma-1 új logóját, amelyet azonnal ízekre szedtek a rajongók. Ross Brawn, a Liberty Media által kinevezett új sportigazgató azonban nem aggódik a kritikák miatt.

“Az elmúlt néhány napban többen feltették a kérdést, hogy a logó valóban ennyire fontos dolognak számít-e, a válasz pedig az, hogy igen” – mondta Brawn.

“A kereskedelmi szempontokon túl az új logó sokkal rugalmasabban használható a rajongói termékeken és a digitális világban egyaránt. Ennek komoly hatása van.”

Brawn szerint a 23 év után lecserélt, előző F1-logó “sem ikonikus, sem igazán emlékezetes” nem volt. “Fontos volt, hogy tudassuk az F1 rajongóival, új korszakba lépünk.”

“A sportunk változik, az új, és különösen a fiatal rajongók megnyerése érdekében a jövőbe kell tekintenie. Hisszük, hogy az új logó megtestesít mindent, amire vágyunk. Egy olyan világban, amelyben a vizuális kommunikáció egyre fontosabb, nekünk is lépnünk kellett.”

Brawn szerint a Forma-1 népszerűsége máris növekedésnek indult a Liberty Media irányítása alatt. “A tévés nézettségek megugrottak, a pályákon is egyre több a néző.”

“Szerencsére az idén volt verseny is, ez volt az igazán nagy dolog. A versenyzés az alapja mindannak, amin közösen dolgozunk, elégedett vagyok az évvel.”