A Ferrari sokkal versenyképesebben kezdte a 2015-ös idényt, mint ahogy az előzőt befejezte, egyesek a Lotustól másfél éve érkezett/visszatért technikai igazgató, James Allison korszakának kezdetét emlegetik.
Az Autosportnak az angol szakember azt mondta, valójában nem az ő tervezése az autó, elsősorban irányt szab és igyekszik összefogni a többi mérnök munkáját:


“Egy árva alkatrészt sem terveztem az autóhoz, arra van nagyon sok tehetséges emberünk. Ha valami az én érdemem, akkor az az, hogy próbálom megmondani, mire érdemes nagyobb energiát fordítani.” 
“Az a dolgom, hogy könnyítsek az emberekre nehezedő nyomáson, ne kelljen a következő hétre előállni valamivel, hanem hosszabb távon tudjunk gondolkodni, ami felszabadító és jobb munkát eredményez. Két-három hónapos határidővel nehéz komoly eredményt elérni. Hónapok, évek alatt kell kiépíteni egy programot.”
A 2014-es idény utolsó harmadában és a tél folyamán óriási átszervezésen ment át a csapat, de Allison azt mondja, ezek hatása még csak ezután érvényesül majd. Az új autó versenyképessége az egy éve elkezdett munkának köszönhető.
F1: A Ferrari csak most kezd beindulni 3


“Az ilyen léptékű átszervezések nem mennek könnyen, azonban hosszú távon gondolkodunk, és olyan stábot szeretnénk, amelyre felépíthetjük a jövőt, és amely hónapról hónapra erősebbé válik. A következő hónapokban, években egyre jobban érvényesül majd az átszervezések hatása, semmiképp sem egyik pillanatról a másikra történik.”
“Az idei autó aerodinamikai programját 2014 január elején indítottuk, a motorfejlesztést jóval később. Folyamatosan zajlott a munka, de igazából csak májusban kapcsoltunk rá az erőforrásra.”
A fentiek alapján a tavaly ősszel távozott elnök, Luca di Montezemolo okkal követelt hálát a régebbi, azóta elküldött embereknek, ugyanakkor pedig ha Allison és az új csapatfőnök, Maruzui Arrivabene jó irányba tereli a Ferrarit, a technikai főnök jövőre vonatkozó jóslatai a riválisoknak is figyelmeztetést jelentenek.