A McLaren saját fejlesztésű alkatrészekkel próbálja kijavítani a Honda MGU-K rendszerének hibáját az utolsó barcelonai tesztre. Egy hibás szigetelés miatt a csapat négy napon keresztül csak korlátozott munkát tudott végezni a múlt heti teszten, még egy hasonló fiaskót pedig nem engedhet meg magának a lépéshátrányban lévő csapat.

F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 1
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 2

F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát

F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát

F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 91
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 92
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 93
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 94
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 95
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 96
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 97
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 98
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 99
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 100
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 101
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 102
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 103
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 104
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 105
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 106
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 107
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 108
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 109
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 110
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 111
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 112
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 113
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 114
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 115
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 116
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 117
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 118
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 119
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 120
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 121
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 122
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 123
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 124
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 125
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 126
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 127
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 128
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 129
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 130
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 131
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 132
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 133
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 134
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 135
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 136
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 137
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 138
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 139
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 140
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 141
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 142
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 143
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 144
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 145
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 146
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 147
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 148
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 149
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 150
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 151
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 152
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 153
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 154
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 155
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 156
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 157
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 158
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 159
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 160
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 161
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 162
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 163
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 164
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 165
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 166
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 167
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 168
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 169
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 170
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 171
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 172
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 173
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 174
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 175
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 176
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 177
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 178
Fotó megosztása:
F1: A McLaren saját szakállára javítja a Honda-hibát 179


Barcelonában átmeneti megoldást használ majd a McLaren, a véglegesen a napokban is keményen dolgozik a Honda. A múlt héten már terveztek a japánok egy új szigetelést a harmadik napra, de az ugyanúgy problémásnak bizonyult, mint az eredeti darab.

Az Autosport szerint a szigetelésprobléma nem ismeretlen a többi gyártó számára sem, kulcsproblémának számít, amely sokaknak okozott hosszú fejtörést. A lap egyik forrása szerint a probléma rendszerszintű, nincs rá gyors megoldás.

A McLaren rövid távon arra a szakértelmére próbál építeni, amelyet a KERS-gyártásban gyűjtött. Az utolsó teszten McLaren-féle szigeteléssel használják majd a Honda MGU-K egységét, reménykedve abban, hogy nem lesz újabb váratlan hiba.