A Mercedes a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjig dönti csak el, hogyan osztja be a rendelkezésére álló 32 fejlesztési zsetont az idei bajnokságban. Korábban felmerült, hogy a Mercedes esetleg a tavalyi motorjával kezdi az évet, így jóval nagyobb mozgástere lenne az idény közbeni módosításokra.

F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 1
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 2

F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál

F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál

F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 15
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 16
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 17
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 18
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 19
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 20
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 21
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 22
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 23
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 24
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 25
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 26
Fotó megosztása:
F1: A Mercedes az utolsó pillanatig variál 27


“Arról mindenkit biztosíthatok, hogy a 2015-ös motorral kezdünk” – mondta Andy Cowell motorfejlesztési igazgató. “Sok új ötletünk volt a motor és az energiavisszanyerő rendszer működésével kapcsolatban is, a 12 tesztnap után eldöntjük, hogy mely fejlesztéseket használhatjuk kockázatmentesen.”

“A döntésünk azon alapul majd, hogy az újításaink mennyire bizonyulnak majd megbízhatónak. A szabad felhasználási lehetőség lehetőséget ad számunkra arra, hogy a kritikus fejlesztésekre több időt szánjunk.”

Cowell szerint a Mercedes jól jár azzal, hogy több csapata is van. “Igaz, hogy több alkatrészt kell szállítanunk, de az előnyök jócskán felülmúlják a hátrányokat. Mivel a teszteken minden csapat ugyanolyan konfigurációjú motorral fut, sokkal több adatot tudunk begyűjteni. Ezeket is felhasználjuk majd, amikor a fejlesztések ütemezéséről döntünk.”