F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 1
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 2

F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb

F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb

F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 101
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 102
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 103
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 104
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 105
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 106
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 107
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 108
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 109
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 110
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 111
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 112
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 113
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 114
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 115
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 116
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 117
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 118
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 119
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 120
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 121
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 122
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 123
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 124
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 125
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 126
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 127
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 128
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 129
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 130
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 131
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 132
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 133
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 134
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 135
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 136
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 137
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 138
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 139
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 140
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 141
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 142
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 143
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 144
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 145
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 146
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 147
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 148
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 149
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 150
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 151
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 152
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 153
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 154
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 155
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 156
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 157
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 158
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 159
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 160
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 161
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 162
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 163
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 164
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 165
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 166
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 167
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 168
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 169
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 170
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 171
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 172
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 173
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 174
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 175
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 176
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 177
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 178
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 179
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 180
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 181
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 182
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 183
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 184
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 185
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 186
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 187
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 188
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 189
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 190
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 191
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 192
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 193
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 194
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 195
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 196
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 197
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 198
Fotó megosztása:
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 199


A 2015-ös téli időszak első Forma-1-es tesztjén a Ferrari uralta az eredménytáblát, négyből háromszor a vörös autó lett az első, miközben a címvédő Mercedes “csak” a 3-4.időkkel zárt.
Abban persze mindenki egyetért, hogy ebből nem kell sokat kiolvasni, az Autosport által megszerzett jerezi végsebességi adatok pedig tovább erősítik a feltételezést, miszerint a Mercedes -csapat, és általában a Merci-erőforrás továbbra is előnyben van – íme:
1. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 307,6 km/h
2. Nico Rosberg (Mercedes) 307,6 km/h
3. Pastor Maldonado (Lotus-Mercedes) 306,8 km/h
4. Max Verstappen (Toro Rosso-Renault) 303,3 km/h
5. Marcus Ericsson (Sauber-Ferrari) 303,3 km/h
6. Kimi Räikkönen (Ferrari) 300,8 km/h
7. Danyiil Kvyat (Red Bull-Renault) 294,2 km/h
8. Jenson Button (McLaren-Honda) 277,6 km/h
A Williams tavaly berobbant sztárja, Valtteri Bottas sem tart annyira a Ferraritól.
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 200


“Emlékszem, hogy egy évvel ezelőtt Jerezben ugyancsak a Ferrari volt a leggyorsabb, de az idény kezdetére drámaian átalakult a kép. Ami a Williamset illeti, az autónk igazán jól vezethető, de részletekbe kár lenne menni. Az autók igazi tempóját úgyis csak az utolsó barcelonai teszten ítélhetjük meg” – idézte a Turun Sanomat a finn pilótát.
Az egykori Renault-csapatfőnök, Flavio Briatore is úgy véli, hogy folytatódik majd a Mercedes-uralom.
“Jelenleg az egyetlen biztos pont az F1-ben a Mercedes fölénye. A Mercedes idén is ugyanúgy uralja majd a bajnokságot, mint tavaly. A küszködés után mindannyian szeretnénk egy versenyképesebb Ferrarit látni idén, tényleg jó lenne. Az pozitívum, hogy most jóval több kört mentek, mint egy éve, de ezen túl komoly fenntartásokkal kezelném az első teszteket, nem ilyenkor osztják a pontokat” – magyarázta.
F1: A traffipax nem hazudik, a Merci a leggyorsabb 201


Briatore egykori felfedezettjéről, klienséről is beszélt, szerinte a botladozós kezdés ellenére Fernando Alonso nem választott rosszul a McLaren-Hondával: 
“Beszéltem Fernandóval, egyáltalán nem aggódik. Teljesen normális, hogy kezdetben gondjaik vannak. Jobb, ha most rohad le az autó, mintha Melbourne-ben tenné, a tesztelés pontosan a problémák megkereséséről és kijavításáról szól.”