A 2012-13-as sikerek után a Lotus 2014-re egy tragacsot épített, az E22-est alapjaiban rontották el, a bajt pedig tetézte a Renault-erőforrás versenyképtelensége. Az enstone-i alakulat tavaly mindössze háromszor szerzett pontot az autóval, de az immár Mercedes-motorral szerelt E23-astól feltámadást várnak.
Az új autó vasárnap késve érkezett meg Jerezbe, az első napon nem teszteltek, de hétfőn Pastor Maldonado már 41 kört ment a Lotusszal, mielőtt egy sebességváltó-probléma miatt véget ért a munka. A venezuelai pilóta így is nagyon elégedett volt azzal, amit tapasztalt.
F1: Teljesen más az új Lotus 1
F1: Teljesen más az új Lotus 2

F1: Teljesen más az új Lotus

F1: Teljesen más az új Lotus

F1: Teljesen más az új Lotus 101
F1: Teljesen más az új Lotus 102
F1: Teljesen más az új Lotus 103
F1: Teljesen más az új Lotus 104
F1: Teljesen más az új Lotus 105
F1: Teljesen más az új Lotus 106
F1: Teljesen más az új Lotus 107
F1: Teljesen más az új Lotus 108
F1: Teljesen más az új Lotus 109
F1: Teljesen más az új Lotus 110
F1: Teljesen más az új Lotus 111
F1: Teljesen más az új Lotus 112
F1: Teljesen más az új Lotus 113
F1: Teljesen más az új Lotus 114
F1: Teljesen más az új Lotus 115
F1: Teljesen más az új Lotus 116
F1: Teljesen más az új Lotus 117
F1: Teljesen más az új Lotus 118
F1: Teljesen más az új Lotus 119
F1: Teljesen más az új Lotus 120
F1: Teljesen más az új Lotus 121
F1: Teljesen más az új Lotus 122
F1: Teljesen más az új Lotus 123
F1: Teljesen más az új Lotus 124
F1: Teljesen más az új Lotus 125
F1: Teljesen más az új Lotus 126
F1: Teljesen más az új Lotus 127
F1: Teljesen más az új Lotus 128
F1: Teljesen más az új Lotus 129
F1: Teljesen más az új Lotus 130
F1: Teljesen más az új Lotus 131
F1: Teljesen más az új Lotus 132
F1: Teljesen más az új Lotus 133
F1: Teljesen más az új Lotus 134
F1: Teljesen más az új Lotus 135
F1: Teljesen más az új Lotus 136
F1: Teljesen más az új Lotus 137
F1: Teljesen más az új Lotus 138
F1: Teljesen más az új Lotus 139
F1: Teljesen más az új Lotus 140
F1: Teljesen más az új Lotus 141
F1: Teljesen más az új Lotus 142
F1: Teljesen más az új Lotus 143
F1: Teljesen más az új Lotus 144
F1: Teljesen más az új Lotus 145
F1: Teljesen más az új Lotus 146
F1: Teljesen más az új Lotus 147
F1: Teljesen más az új Lotus 148
F1: Teljesen más az új Lotus 149
F1: Teljesen más az új Lotus 150
F1: Teljesen más az új Lotus 151
F1: Teljesen más az új Lotus 152
F1: Teljesen más az új Lotus 153
F1: Teljesen más az új Lotus 154
F1: Teljesen más az új Lotus 155
F1: Teljesen más az új Lotus 156
F1: Teljesen más az új Lotus 157
F1: Teljesen más az új Lotus 158
F1: Teljesen más az új Lotus 159
F1: Teljesen más az új Lotus 160
F1: Teljesen más az új Lotus 161
F1: Teljesen más az új Lotus 162
F1: Teljesen más az új Lotus 163
F1: Teljesen más az új Lotus 164
F1: Teljesen más az új Lotus 165
F1: Teljesen más az új Lotus 166
F1: Teljesen más az új Lotus 167
F1: Teljesen más az új Lotus 168
F1: Teljesen más az új Lotus 169
F1: Teljesen más az új Lotus 170
F1: Teljesen más az új Lotus 171
F1: Teljesen más az új Lotus 172
F1: Teljesen más az új Lotus 173
F1: Teljesen más az új Lotus 174
F1: Teljesen más az új Lotus 175
F1: Teljesen más az új Lotus 176
F1: Teljesen más az új Lotus 177
F1: Teljesen más az új Lotus 178
F1: Teljesen más az új Lotus 179
F1: Teljesen más az új Lotus 180
F1: Teljesen más az új Lotus 181
F1: Teljesen más az új Lotus 182
F1: Teljesen más az új Lotus 183
F1: Teljesen más az új Lotus 184
F1: Teljesen más az új Lotus 185
F1: Teljesen más az új Lotus 186
F1: Teljesen más az új Lotus 187
F1: Teljesen más az új Lotus 188
F1: Teljesen más az új Lotus 189
F1: Teljesen más az új Lotus 190
F1: Teljesen más az új Lotus 191
F1: Teljesen más az új Lotus 192
F1: Teljesen más az új Lotus 193
F1: Teljesen más az új Lotus 194
F1: Teljesen más az új Lotus 195
F1: Teljesen más az új Lotus 196
F1: Teljesen más az új Lotus 197
F1: Teljesen más az új Lotus 198
Fotó megosztása:
F1: Teljesen más az új Lotus 199


“Nehéz lenne mondani valamit, hiszen nem mentünk sokat, de mindenképp pozitív volt. Teljesen másnak tűnik, mint a tavalyi autó, mind a megbízhatóság tekintetében, mind a teljes csomag működését illetően. Szóval pozitív nap volt” – magyarázta.
“Egy kicsit több kört szerettünk volna, de akadt egy kis probléma. De ez normális, hiszen nagyon sokat változtattunk az autón. Új a motor, forradalmian változott a kasztni. Egy teljesen más autó, nem a tavalyi továbbfejlesztése. Más megközelítés, biztosan nagy hatása lesz a vezethetőségre és remélhetőleg a teljesítményre is.”
Maldonado azért hozzátette, hogy hétfőn egyáltalán nem foglalkoztak a beállításokkal így nehéz pontosat mondani: “Egyáltalán nem hajtottunk a tempóra. Sok üzemanyaggal mentünk, nem nyúltunk a beállításokhoz, de az autó kiszámíthatónak tűnik, jól reagál, érzésre jó. Jó nap volt, első napnak jó volt.”