A sors a Szingapúri Nagydíjon egyenlített: míg Lewis Hamilton magabiztos győzelmet aratott, bajnoki éllovas csapattársa, Nico Rosberg nullázott, műszaki hiba miatt kénytelen volt kiállni a versenyről.
A német versenyző rögtön a kiesés után nyilatkozott, a csapat is gyorsan megállapította, hogy egy egyszerű huzalozási probléma tette tönkre Rosberg versenyét, de a Mercedes versenyzője később bővebben is mesélt a futamról. Nagyon nem akarta feladni, de az is csoda, hogy 14 kört összehozott.
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 1
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 2

F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt

F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt

F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 39
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 40
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 41
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 42
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 43
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 44
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 45
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 46
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 47
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 48
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 49
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 50
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 51
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 52
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 53
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 54
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 55
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 56
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 57
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 58
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 59
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 60
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 61
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 62
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 63
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 64
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 65
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 66
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 67
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 68
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 69
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 70
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 71
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 72
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 73
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 74
Fotó megosztása:
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 75


“Az idei legkeményebb napom, nem kérdés. Egyszerű érintkezési hibáról volt szó a kormány és az autó között, de nem a kormányban, hanem valahol a kormányoszlopban, szóval a kormánykerék cseréje sem segített” – magyarázta.
“A kormánykerék funkciói egyáltalán nem működtek, nem volt ERS, nem volt DRS. Furcsa módon a váltófülek valamennyire működtek, de minden alkalommal egyszerre két fokozatot váltottak felfelé, szóval nem volt négyesem, nem volt hatosom, össze-vissza volt az egész. Ezért voltam annyira nagyon lassú.” 
“A fékerőeloszlásom is teljesen rossz volt, nem tudtam rendesen fékezni, és ezt sem tudtam átállítani. A bokszutcába hajtva a sebességkorlátozóm sem működött, nem tudtam üresbe tenni az autót, semmit sem tudtam csinálni. Szóval úgy volt, hogy felemelik az autót, én felpörgetem a motort, letesznek és majd úgy továbbindulok. De aztán úgy döntöttek, hogy ez túl veszélyes lenne, pontosan nem tudom, mi, de azt mondtuk, hogy akkor ennyi.”
Rosberg számára különösen bosszantó volt, hogy a problémák a verseny előtti utolsó pillanatban jelentkeztek.
F1: Rosberg az utolsó pillanatig remélt 76


“Akkor kezdődött, amikor a garázsban beültem az autóba. Előtte ötször ültek be (a szerelők) az autóba, mindent ellenőriztek, és minden rendben is volt, aztán amikor beszálltam, minden elromlott. Megáll az ész.”
“De még akkor is reméltem, mert ha hirtelen megjavult volna a kocsi, még a mezőny végéből is összehozhattam volna a futamot a safety carral meg ilyesmikkel. Egészen addig hittem a versenyben, amíg végleg le nem állították az autót.”
A Szingapúri eredménynek köszönhetően Hamilton hárompontos előnyre tett szert a bajnokságban, a küzdelem öt fordulóval a vége előtt gyakorlatilag a nulláról indul újra.