Az amerikai Gene Haas tavasszal kapott Forma-1-es indulási engedélyt, de az új amerikai csapat csak 2016-ban érkezik, ugyanis a felkészülés komoly feladat. Annyira, hogy még két év után is gyakorlatilag összevásárolt autóval indulnak majd, a Haas amit csak tud, külső forrásból szerez be.
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 1
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 2

F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat

F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat

F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 18
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 19
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 20
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 21
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 22
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 23
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 24
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 25
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 26
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 27
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 28
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 29
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 30
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 31
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 32
Fotó megosztása:
F1: Mindent összevásárolna az amerikai csapat 33


A múlt héten jelentették be hivatalosan is, hogy a Ferraritól szerzik majd a motorokat, de egyéb technikai segítséget is kapnak majd. Haas egy friss interjúban részletesebben is kifejtette a tervet:  
“Igyekszünk az FIA által engedélyezett lehető legtöbb alkatrészt megszerezni. A felfüggesztést, a felniket, a kasztni elemeit, a sebességváltót, a motort. Mindent, egészen a kormányüzemmód-beállításokig. Bízunk benne, hogy sok segítséget kapunk majd a Ferraritól, és a jó irányba terel minket” – magyarázta a NASCAR- és leendő F1-főnök.
“Mellettük sokan mások is segítenek majd az autó építésében, valószínűleg a Dallara lesz az egyik partnerünk. A cél, legalábbis az indulás idejére, hogy a minden versenyzéshez szükséges dolgot béreljünk vagy megvegyünk.” 
“A következő lépés a(z európai) bázis tető alá hozása lesz. A Ferrari Olaszországban székel, a mi létesítményeink pedig Kannapolisban (USA) vannak, szóval jó lenne valami alközpont Nagy-Britanniában is, ahol a legtöbb Forma-1-es csapat van. Szóval a logisztika összehozása a következő lépés.”