A 2014-es idénytől a Forma-1-es csapatok pilótánként mindössze öt erőforrást használhatnak el, a további friss egységekért hátrasorolás jár. A rendszer egyébként egy kicsit bonyolultabb ennél, az új, turbós, hibrid erőforrások hat külön részegységre vannak osztva, ezekből egyenként lehet öt-öt darabot használni, de a lényeg ugyanaz: a hatodik friss elem tízhelyes rajtbüntetést hoz.
F1: Megvan az év első motorbüntetése 1
F1: Megvan az év első motorbüntetése 2

F1: Megvan az év első motorbüntetése

F1: Megvan az év első motorbüntetése

F1: Megvan az év első motorbüntetése 19
F1: Megvan az év első motorbüntetése 20
F1: Megvan az év első motorbüntetése 21
F1: Megvan az év első motorbüntetése 22
F1: Megvan az év első motorbüntetése 23
F1: Megvan az év első motorbüntetése 24
F1: Megvan az év első motorbüntetése 25
F1: Megvan az év első motorbüntetése 26
F1: Megvan az év első motorbüntetése 27
F1: Megvan az év első motorbüntetése 28
F1: Megvan az év első motorbüntetése 29
F1: Megvan az év első motorbüntetése 30
F1: Megvan az év első motorbüntetése 31
F1: Megvan az év első motorbüntetése 32
F1: Megvan az év első motorbüntetése 33
F1: Megvan az év első motorbüntetése 34
Fotó megosztása:
F1: Megvan az év első motorbüntetése 35


Az idény elején siralmas megbízhatóságú Renault-erőforrásokat használó pilóták már mind veszélyben vannak, a Toro Rossó-s Danyiil Kvajtot pedig már el is érte a baj: Monzában szombatra a hatodik belsőégésű motort (ICE) szerelték be az autójába, ezért a vasárnapi futamon 10 hellyel a kvalifikáción elért pozíciója mögül kezd. Ha nem lehet 10 helyet hátrasorolni, a maradék pozícióvesztés a következő hétvégén, Szingapúrban érvényesül.
Az Olasz Nagydíj utolsó edzésén Sergio Pereznél és a bajnoki éllovas Nico Rosbergnél is meghibásodott a sebességváltó, így rájuk is várhat egy-egy öthelyes büntetés.