A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) pár hete elfogadta a 2015-ös Forma-1-es idény új szabályait, módosításait, többek között azt, hogy a biztonsági autós szakaszok után a mezőny nem repülő-, hanem állórajttal indul újra. Az újítás célja a “show javítása”, hiszen a rajt a versenyek egyik legizgalmasabb momentuma.
A “show javítása” azóta is napirenden van, a Hungaroringen Ecclestone és a csapatok vezetői egy új, “Népszerűségi Munkacsoport” létrehozását is eldöntötték szombaton, hogy további ötletekkel színesítsék a versenyt.
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 1
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 2

F1: Ecclestone visszavonulót fújt

F1: Ecclestone visszavonulót fújt

F1: Ecclestone visszavonulót fújt 62
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 63
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 64
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 65
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 66
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 67
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 68
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 69
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 70
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 71
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 72
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 73
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 74
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 75
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 76
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 77
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 78
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 79
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 80
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 81
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 82
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 83
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 84
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 85
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 86
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 87
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 88
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 89
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 90
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 91
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 92
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 93
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 94
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 95
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 96
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 97
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 98
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 99
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 100
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 101
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 102
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 103
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 104
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 105
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 106
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 107
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 108
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 109
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 110
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 111
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 112
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 113
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 114
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 115
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 116
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 117
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 118
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 119
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 120
Fotó megosztása:
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 121


A vasárnapi futam aztán ékesen bizonyított – idén nem először -, hogy valójában a versenyzéssel nincs gond, a jegyeladások sokkal inkább az irreális árak és egyéb tényezők miatt romlanak.
Az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone a német Auto Motor und Sportnak nyilatkozva most visszavonulót is fújt.
“Nem lesz állórajt a biztonsági szakaszok után. Amit Magyarországon láttunk, az éppen elég jó volt” – ígérte.
Más kérdés, hogy júliustól a következő évre vonatkozó szabályokat már kizárólag az összes csapat egyetértése mellett lehetséges módosítani, erre pedig igen ritkán van példa. Ecclestone vagy csak blöfföl, vagy ha valóban meggondolta magát, akkor elég későn kapott észbe.  
Az F1 ura szerint “elképesztő” volt a Magyar Nagydíj, azaz mégsem kell új szabályokkal megkeverni a dolgokat.
F1: Ecclestone visszavonulót fújt 122


“Csak egy kis finomhangolásra van szükség, nem kellenek olyan hülye, felesleges szabályok, mint amilyeneket az elmúlt években vezettek be” – állította, majd kitért arra, hogy jót tett a versenybírók lazább hozzáállása is. 
“Szóltunk a stewardoknak, hogy ne büntessék a kisebb dolgokat. Én azt szeretném látni, ahogy a pilóták küzdenek egymással, és nem kell állandóan kérdezgetniük, hogy mit szabad és mit nem.” 
Ecclestone azt is elmondta, hogy a fent említett munkacsoportba meghívott egykori Renault-főnök, Flavio Briatore mégsem vesz majd részt a munkában, az ötletelésben.