A háttérben folyamatos a Ferrari átszervezése, az új csapatfőnök Marco Mattiacci fontosnak tartja a technikai részleg megerősítését is. A Gazzetta dello Sport úgy tudja, hogy tíz új mérnököt szerződtetett az istálló: hárman a Mercedestől, három aerodinamikai és egy szimulációs szakember pedig a Red Bulltól érkezett.






































































Niki Lauda szerint a Mercedes egyetlen kulcsembert sem engedett át a riválisnak. “Az igazán fontos mérnökökkel továbbra is szerződésben állunk” – mondta Lauda. “Mindannyiuknak hosszú távra szóló szerződésük van.”
Közben a motorszállítóknál is megy a helyezkedés, az már biztos, hogy a Lotus Mercedesre cseréli a Renault-motorokat 2015-től. A Red Bull, a Toro Rosso és a Caterham kitart a Renault mellett, a Marussia és a Sauber pedig marad a Ferrarinál. Noha a svájci istálló az idén meglehetősen gyengén szerepel, Monisha Kaltenborn csapatfőnök szerint fel sem merült a váltás lehetősége.