A háttérben folyamatos a Ferrari átszervezése, az új csapatfőnök Marco Mattiacci fontosnak tartja a technikai részleg megerősítését is. A Gazzetta dello Sport úgy tudja, hogy tíz új mérnököt szerződtetett az istálló: hárman a Mercedestől, három aerodinamikai és egy szimulációs szakember pedig a Red Bulltól érkezett.

F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 1
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 2

F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari

F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 37
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 38
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 39
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 40
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 41
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 42
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 43
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 44
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 45
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 46
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 47
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 48
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 49
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 50
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 51
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 52
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 53
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 54
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 55
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 56
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 57
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 58
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 59
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 60
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 61
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 62
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 63
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 64
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 65
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 66
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 67
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 68
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 69
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 70
Fotó megosztása:
F1: Tíz új mérnököt vadászott a Ferrari 71


Niki Lauda szerint a Mercedes egyetlen kulcsembert sem engedett át a riválisnak. “Az igazán fontos mérnökökkel továbbra is szerződésben állunk” – mondta Lauda. “Mindannyiuknak hosszú távra szóló szerződésük van.”

Közben a motorszállítóknál is megy a helyezkedés, az már biztos, hogy a Lotus Mercedesre cseréli a Renault-motorokat 2015-től. A Red Bull, a Toro Rosso és a Caterham kitart a Renault mellett, a Marussia és a Sauber pedig marad a Ferrarinál. Noha a svájci istálló az idén meglehetősen gyengén szerepel, Monisha Kaltenborn csapatfőnök szerint fel sem merült a váltás lehetősége.