A Red Bull szerint nincs feszült helyzet a csapatnál amiatt, hogy Sebastian Vettel láthatóan nem akart engedelmeskedni a csapatutasításnak Kínában. Miután elmagyarázták neki, hogy különböző stratégián vannak (át akarták állítani három kiállásra, de végül mindketten kétszer álltak ki), Vettel az első kanyarban kelletlenül félreállt Daniel Ricciardo elől.

F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 1
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 2

F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között

F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között

F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 22
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 23
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 24
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 25
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 26
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 27
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 28
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 29
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 30
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 31
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 32
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 33
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 34
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 35
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 36
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 37
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 38
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 39
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 40
Fotó megosztása:
F1: Nincs harag Vettel és a Red Bull között 41


Christian Horner csapatfőnök szerint teljesen természetes, hogy egy olyan klasszis, mint Vettel, nem adja könnyen a pozícióját. “Egy versenyzőről beszélünk. Pont azért alkalmazzuk ezeket a srácokat, mert küzdeni akarnak” – mondta Horner. “Nem nyert volna négy világbajnoki címet, ha nem akarna a végsőkig csatázni.”

“Az is természetes, hogy visszakérdezett, meg akarta érteni a helyzetet, de amint tisztáztuk az okokat, azonnal félreállt.” A verseny után felmerült, hogy esetleg Vettel makacskodásán is múlhatott, hogy Ricciardo nem érte utol a harmadik Fernando Alonsót, de Horner szerint semmiképp sem lett volna meg a spanyol.

“Nem hiszem, hogy ezen bármi múlt volna. Az biztos, hogy egy másodperc benne lehetett a dologban, de végül a csapat érdekeit nézte, és elengedte csapattársát. Ami Fernandót illeti, az utolérés egy dolog, de az egyenesben látott sebességkülönbség miatt az előzésre nem vehettünk volna mérget.”