Bár pénteken és szombaton végig esett, most, egy órával a szezonzáró Brazil Nagydíj rajtja előtt szürke, de száraz az idő a pályán. A versenyzők a parádét és a hagyományos évadzáró fotót is megúszták szárazon.
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 1
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 2

F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban

F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban

F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 34
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 35
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 36
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 37
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 38
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 39
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 40
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 41
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 42
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 43
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 44
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 45
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 46
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 47
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 48
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 49
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 50
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 51
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 52
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 53
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 54
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 55
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 56
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 57
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 58
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 59
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 60
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 61
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 62
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 63
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 64
Fotó megosztása:
F1: Száraz verseny jöhet Interlagosban 65


Ha a startig így marad, akkor a teljes mezőny szabadon választ gumit, hiszen az időmérőn a top10 is intermediate abroncsokon futotta a legjobb idejét. Kérdés persze, hogy mi lehet a legjobb gumistratégia, hiszen az edzéseken senki nem tehetett próbát a közepes és kemény keverékű száraz abroncsokkal.
Mivel Interlagos sajátos mikroklímával rendelkezik, természetesen bármikor eleredhet, komoly kihívás vár a csapatokra és pilótákra az utolsó futamon.
Az időjárás mellett más változás is történt szombat óta: a Q2-ben a McLarent falnak verő Sergio Perez autójában az ütközésnél a sebességváltó is megsérült, cserélni kellett, így a mexikóit automatikusan öt hellyel hátrébb sorolták. A McLarentől búcsúzó pilóta a 14. helyett a 19. rajtkockát foglalja majd el.