F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 1
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 2

F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval

F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval

F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 34
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 35
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 36
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 37
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 38
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 39
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 40
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 41
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 42
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 43
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 44
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 45
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 46
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 47
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 48
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 49
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 50
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 51
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 52
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 53
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 54
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 55
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 56
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 57
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 58
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 59
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 60
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 61
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 62
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 63
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 64
Fotó megosztása:
F1: Vettelnek mázlija volt a biztonsági autóval 65 Sebastian Vettel (1.): “Nem volt túl jó érzés beragadni a biztonsági autó mögé, de szerencsére volt egy kis előnyünk előtte. Ragyogó munkát végzett a csapat, két remek bokszkiállásunk volt. Másodjára jó időben jött a safety car, pár kanyarral voltam a kijárat előtt, rögtön ki tudtam állni. Kimi és Romain is nagyon versenyképes volt, jobban kezelték a gumikat. Fantasztikus a csapat, imádom amit csinálok, igyekszünk kiélvezni a pillanatot. Erről a pályáról lehet tudni, hogy a jobb első gumi a szűk keresztmetszet, jó, ha figyelmeztet erre a csapat. A szemcsésedés egy idő után eltűnik, de addig vigyázni kell a nagy fékezésekkel. Jön a japán futam, szerintem a világ legjobb versenypályája, jó értelemben vett őrült szurkolókkal. Az év egyik csúcspontja, nagyon várom.”

Kimi Räikkönen (2.): “Rendben volt a verseny, az elején mintha vesztettem volna egy helyet az egyenesben, de aztán volt egy balaeset, és visszajött. Alulkormányzozz volt az autó, emiatt vigyáznom kellett az első gumikra, a forgalomba is mindig beragadtam. Emiatt hamarabb kijöttem másodszorra, a safety car így nyilván segített, de talán nélküle is meglett volna a dobogó. Az előzésnél Romain talán többször is balra mozdult. Hibázott az utolsó kanyarban, és megpróbáltam, mert tudtam, hogy utána nem tud majd visszatámadni a sárga zászlók miatt.”

Romain Grosjean (3.):
“Jól sikerült a rajt, Lewist sikerült megszorongatni és lehagyni. Az első kiállás is jól sikerült, közel voltunk a Red Bullhoz, nem sikerült lerázniuk minket. Kimi szempontjából jó volt, hogy bejött a safety car, én meg hibáztam, mielőtt megelőzött. Örülök, hogy újra itt vagyok a dobogón, és végül is jó műsor volt.”